Lista.

Namn: Camilla .
Födelsedag: 31 Mars 1995 .
Ögonfärg: Grön/bruna .
Hårfärg: Brunt .
Längd: vet inte men sist var jag 163 cm .
Högerhänt/vänster: Höger .
Stjärntecken: Vädur .
Skostorlek: 39, ibland 40  (aa)
Är dina föräldrar skilda: Nope.
Sport: Simning.
Helgdag: Fredag / Lördag [;
Årstid: Vår och sommar!

HAR DU NÅGONSIN

Varit kär: Ofcourse.
Blivit dissad: hahah, ja.
Föreställt dej ditt ragg naken: nej ?
Skolkat: hahha, aah x)
Sovit utomhus: hmm, inte vad jag kommer på
Sett en död människa: ja, typ.
Använt droger: nej, eller jo gooodiis och cola! (a)
Retats: hhaha, typ.

THIS OR THAT
Cider/Öl: Cider .. ?
Pepsi/cola: cola
Kärlek/sex: kärlek
Jordgubbar/blåbär: straawberrys!
Kött/veg: venne båda fast måste jag välja kött typ.
Tv/film: film på tv (A) 
Gitarr/trummor: ingen , av dom haha xd
Adidas/nike: ADIDAS sååklart ;]
Kinesiskt/mexikanskt: mexicanskt, fast bara TACOST!
MTV/vh1: wtf e vh1 ? MTV !!


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback