mån 08.05

Godmorgon alla fans!
Vaknade för en stund sen. För att mamma råkade väcka mig innan hon gick till jobbet. Idag så kommer jag sova över min bvän Olivia. Som jag inte träffat på länge faktist sist jag mötte henne var typ i vintras när jag och mathilda åkte hem till henne. Men aja, Men vi kommer att ha massor med kul. E inte så säker att jag kommer blogga medans jag e där för vi kommer säkert göra några andra saker än att bara sitta vid datan bara :p Och imorgon så ska jag till grönan med Olivia, Julia (hennes lilla syster) & Julias kompis och det kommer också bli ruuuligt! haha, ingen blogg då heller eller jo på kvällen kanske någon gång jag kommit hem antar jag. Men aja, nu ska jag försöka få i mig något och dusha och platta en aning håret och så. / pussar camilla.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback