Chile/- Juldagen

Då var julen slut. Det gick väl skit snabbt. Jag fick iallafall fina julklappar. Alla höll på säga att jag såg ut som en prinsessa med mitt utsläppta krulliga hår och min söta vita klänning.

1. Jag fick en lila klänning av min kusin Francia som jag tänk att ta på mig på nyår
2. Jag fick en chokladask Geisha och en skit god parfym som heter Plaisance av tomten
3. Jag fick en parfym som heter Rose Bonbon och läppglans av min morbror Pelu
4.
Jag fick en blå stickad tröja av mormor/morfar
5. Jag fick ett par små svarta örhängen av min moster Chave
6.
Jag fick ett par vita korta converse av min syrra Pamela
7. Jag fick ett par vita långa converse av min moster Otty (men jag tror jag kommer byta
dom till svarta)

8. Jag fick två biljetter till Chris Browns konsert av mamma

Det var typ alla mina julklappar fast ja det fattas ju dom där hemma i Sverige som jag kommer få av pappa när jag kommer hem och den längtar jag efter skit mycket. För dom brukar alltid vara härliga. ;)

Men ja imorrn börjar mellan dags rean ju. Så då ska man ju passa på att shoppa lite extra som jag tror jag ska göra (a)
Men hoppas ni haft en härlig jul som jag haft. Bilder kommer. Just nu funkar inte systemet så bra. Christmas kisses.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback