Häärlig dag.

Faahn vilken härlig dag och jag som trodde den skulle bli fett booring
men sen så ska min lilla ängel sabbis ringa och göra dagen bäst!
Så jag träffar min ängel utan vingar och vi går till badplatsen Rudans
som ligger vid henne i handen. så ligger vi där å softa, gör videoblogg
och ta massa med bilder som vanligt.Sen plötsligt ser vi en man
som pratar i telefon och han e sjukt tjock och har typ string eller nått
eller det ser ut som det. hahha, uush! Sen så hade vi bar mys. Senare
när jag kom hem så vare typ en liten familje fest och vi hade gäster och så.
och jag var med min kusin och så. Men snart ska jag ta och sova, e skit trött.
 här kommer några pics från dagen.

    
    
  
  
  
  
( klicka så blir dom större )
1. sabbis, älskling.
2. haahha, jag e brunare än sabbis. :p
3. vi
4. mhihh. ja, det e vi x)
5. vi igen.
6. jag.
7. shabnam.
8. moi.
9. sabbis & milla.
10. våra fötter.
11. andra halvan.
12. älsklingen & jag.
13. our lips.
14. benen.
15. jag dricker saft xd
16. me & shabnam.
17. jag bakifrån.
18. hahaha, våran humor. en tjock man i string x)

/ godnatt milla pilla.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback