TEST "min mentala ålder".

Min mentala ålder
[x] Vet hur man kokar kaffe
[  ] Tvättar kläder själv
[x] Kan laga mat själv
[  ] Tycker att politik är spännande
[  ] Mina föräldrar och morföräldrar är intressantare än mina vänner
totalt: 2

[x] Går i skolan alla veckodagar
[  ] Har en penna med mig överallt
[  ] Har aldrig fått kvarsittning
[  ] Har sett talkshows
[  ] Vet vad nonchalant betyder utan att slå upp det (vad e det ?) (a)
[  ] Dricker kaffe minst en gång i veckan
totalt: 1

[x] Vet hur man startar en diskmaskin
[x] Kan räkna till tio på ett annat språk
[ / ] När jag säger att jag ska göra något, så gör jag det (ibland)
[ / ] Föräldrarna litar på mig (ibland)
[  ] Kan klippa gräset
[x] Kan få vuxna att skratta utan att säga något dumt
[  ] Kommer ihåg att vattna blommorna
[  ] Pluggar när jag borde
[ / ] Lyssnar och tar till mig på lektioner (ibland"sällan")
[x] Kommer ihåg att mata djuren
totalt: 6 ½

[x] Kan stava till skicklighet utan att slå upp det
[ / ] Kan städa upp efter mig själv (ibland) (a)
[  ] Det första jag gör när jag vaknar är att dricka en cola light
[x] Kan gå till affären utan att köpa något jag inte behöver
[x] Förstår skämt första gången jag hör dom
[x] Kan skriva snabbt på tangentbordet
totalt: 4 ½

[  ] Har kommit på att vädret ändras varje timme (vah ?)
[x] Kan se på någon het utan att tänka på sex
[  ] Har kommit på att man måste vara 20 för att få ett jobb och tas på allvar
[x] Kan läsa ut en bok 
totalt: 2

Min mentala ålder blev då : 16 *stolt*
(a)

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback