Sov sött !


Sitter här och myser med en filt och en stor kopp te med honung och citron som är bra mot förkylningar. Som jag sagt förut för att jag höll på att bli förkyld. Suttit och kollat på sanningens ögonblickkanal5.se. Håller på garva ihjäl mig på några skumma frågor.

Jag är så ledsen att det inte blev några inlägg knappt. Märker att min blogg blir tråkigare för varje dag. Eller tycker inte ni det? Jag tål kritik och tar för mig av några kritik också. Vill värkligen bli bättre. Men jag vet inte hur jag kan bli det direkt. Om ni förstår vad jag menar. Liksom tankar som går runt i huvudet som t.ex, är det någon som äns läser min blogg eller varför kommenterar ingen? Sånna tankar har jag faktist tänkt på rätt mycket på sista tiden. Jag vet att jag bloggar för jag tycker det är kul att skriva och påminna mig själv av goa minnen som jag kan kolla sen kanske nu påminnas vad jag gjorde i sommras för allt är skrivet på bloggen. Men sen tänker jag också på är det någon mening att blogga om ingen läser.

Men ja, jag hoppas att ni svarar och kanske ger några förslag på hur jag kan göra bloggen bättre eller kanske visa på något sett att ni läser min blogg.

Men ska ta och sova nu eller snart efter jag har druckit upp min te. Good night!

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback