STAN MED SÖTNOSARNA !

Heejjsan !
Trallade runt i stan med Maryam och Shabnam som sagt. Men det var synd att Maryam inte kunde vara så länge. Men jag och Shabnam fortsatt och kolla runt. Shabnam köpte ett par svarta byxor, själv köpte jag inget för att jag inte hade tagit med mig någon money. Men annars så hade vi det härligt och så. Vi kollade runt i alla affärer. Hahah det var en gammal kvinna som gick runt i stan och typ sjöng opera. Hahha, jag och Shabnam började asgarva. Shit, att det finns så många konstiga människor.

Annars händer det inte så mycket idag. Missa inte att idag är det idol klockan 20.00 i TV4. Jag har inte kollat på idol i år förutom när dom sökte efter alla som ville vara med i idol. Men jag tror faktist att idag så ska jag ta chansen och kolla. Mhihi.

Jag lovar er att sätta ut min outfit senare. Puss ...

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback