Veckans/månadens blogg.

Fick igår en fråga av en läsare. Frågan var om jag kunde starta veckans/månadens blogg
då jag länkade en viss läsare. Tyckte det var en ganska så bra idée att få fler kommentarer
men sen så kom jag på att min bästavän Olivia hade haft veckans blogg förut i sin blogg
så då tänkte jag att hon kanske inte gillade tanken att jag härmade henne. Så nu behöver
jag er hjälp eller inte hjälp direkt men jag behöver veta vad ni tycker ska jag ha det eller inte ?
För de är ju ni som bestämmer och kommer bli länkade (om det blir av) inte jag liksom.
Men jag hoppas ni säger vad ni tycker om idéen, behöver verkligen veta. Kram.

kommentarer
Postat av: Esther

JA! vad kul. skulle vara jätte kul om du började med det. Du ka ju antingen prata med din kompis om det är okej. Annars kan du tänka dig att det är flera stycken som gör dagens/månadens blogg och liksom det var inte din kompis som kom på det. Men ha det så bra, älskar din blogg btw.

2008-11-15 @ 18:17:10
URL: http://withnailpolish.webblogg.se/
Postat av: Olivia

Det är lugnt ;)

2008-11-15 @ 22:36:03
URL: http://ulivia.blogg.se/
Postat av: Camilla svarar:

Esther: Haha, jag tror inteb jag behöver prata med henne för hon såg det själv. Men jag tror jag ska börja med det lite längre fram kanske efter någon vecka eller något.Tacktack!



Olivia: Mhihhi, okej. <3

2008-11-17 @ 07:43:45

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback