05.02.09

 

Heej.. hörde inte av mig igår pågrund att internet hade problem. Så förlåt sweethearts. Men det hände inget särskilt.  Kollade på Top model ígår kväll. Hoppas att ni inte missade det.

Idag började vi 08.45 och slutade 14.45, häärligt ganska kort dag. I SO håller vi på med att göra små pjäser om Gustav den tredjes tragiska mord. Men vi gjorde om våran för att den skulle bli roligare att se vi ändra till nutid och vi snackar med lite såndär invandrar språk. Ni fattar (asso, aboou, jalla osv..) haha och den ska bli skit kul att spela upp. Ska inte avslöja för mycket för att jag vet att några av mina klasskamrater läser det här och jag lovade mina kompisar (som jag spelar pjäsen med) att inte avslöja för mycket.

Men vet ni idag lånade jag i skolbibbloteket boken Breaking dawn den sista i Twilight serien. Har fortfarande inte börjat läsa i den bara bläddrat och läst vad den handlar om längst bak. Men den är skit tjock så jag tog hem den annars skulle jag aldrig bli klar i skolan. För jag är inte så bok sugen men det e ju TWILIGHT! och jag måste bara läsa. Alla säger att den är skit bra... så ska ta och koka lite te och sätta mig i soffan under en filt och börja läsa.

Ha en härlig kväll.. Kram Camilla.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback