Tillbaka från Romme.

Tjaa läsare.. saknat er!
Just nu ligger jag i soffan och kollar på MTV. Gick inte till skolan idag pågrund av att jag blev sjuk igår när jag åkte till Romme. Så imorse vakna jag med feber, ont i halsen och ont i hela kroppen.

Men skidresan var skit kul. Vakna 05.00 (uush, hatar vakna tidigt) sen efter packat och fixat mig åkte jag till skolan där vi skulle samlas 06.15 jag träffade mina kompisar. 06.30 åkte bussen från vår skola. Vi sjöng, dansa, snacka och hade skit kul i bussen. Dom satt film på bussen också (Rattatouille). När vi var framme gick vi av bussen och gick och hyrde våra skidor och fick liftkort. Sen börja vi åka. Ramla ungefär mer än tjugo gånger. Vågade mig inte på dom största backarna. Så dom åkte jag inte. Gick på skidskola med kompisarna och lärde mig åka skidor. Skiit svårt innan man lärt sig åka men sen är det lätt fast skit jobbigt när man ramlar och inte kan komma upp. Sen tog vi bussen hem. Kom fram till skolan 19.30. Kom hem helt frusen. Frös jätte mycket. Febern höll på att komma. Jag tog en varm dusch och drack varm choklad och gick och la mig.

Så ja därför skrev jag inte innan jag hade gått och lagt mig för jag var så trött och mådde inte alls bra. Hugs.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback