Sveriges nationaldag!

Hajhajj!
Hahh. Idag ska vi typ shoppa någonstans här i Danmark och vi ska också åka runt i någon båt. Kul.

Vädret är lite mulet med lite sol fast det är fortfrande varmt. Jag tror faktist att det är varmare här än i Sverige. Fast jag vet inte för jag har inte vart i Sverige idag och jag ska inte åka dit. Haha wierd det känns att inte äns vara i samma land som er läsare eller ja, jag tror att dom flesta läsare är från Sverige. Fast det som är konstigt är att jag inte har den där känslan att jag är utanför Sverige. Hahh.

Meen åååh! läste precis på twilightsweden att Ashley Greene (Alice), Rachelle Lefevre (Victoria), Charlie Bewley (Demetri), Daniel Cudmore (Felix) från twilight/New moon är i Berlin Tyskland! Fan! Grannlandet till Danmark (där jag är nu) ju! Det tar ju fan bara 4 - 5 timmar att åka dit härifrån! JAG VILL DIT!! Dom ska typ hålla en fan event. Asså gaash! Det här att inte få träffa dom håller på döda mig! Förr förra veckan spela dom in NM i Italien! ITALIEN! och jag gick inte och såg dom och typ 7 av mina kompisar gjorde det, nu är dom fan 4 - 5 timmar ifrån mig!! och jag ska inte få se dom!FUCK THIS WORLD! och jag menar det.

Okej, sorry men jag är lite sur för att dom är såååå nära men jag får inte träffa dom i alla fall!

Juste idag är det Sveriges nationaldag! Grattis Sweden! eller vad man ska säga. Jag kommer inte fira det för ja, det vore nog konstigt att fira Sveriges nationaldag i Danmark. Alla skulle bara, öh ? Hhaha.
Hörs sen.. Kisses!

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback