Farsta med Gissi

Jag har precis kommit från Farsta, var där med Gisselle som jag sa tidigare att vi skulle. Vi var där en timme och jag la undan ett par grejer som mamma kan hämta sen och vi tog en milkshake på mcdonken. Nice Nice!

Hahahaah läs hur vi kom till Farsta!
Kl.10.00 - 11.00 messar jag och Gisselle och försöker komma fram till vilken tid vi ska träffas. Vi kommer fram till att vi kan träffas kl. 13.00. Medans så kollar jag på tv.. och jag somnar framför tvn!! sen kl. 13.02 ringer Gisselle och säger att hon är påväg dit vi skulle träffas.. WHAT!! HUR MYCKET ÄR KLOCKAN?? :o säger jag.. Eftersom jag inte äns hade fixat mig någonting kom Gisselle över. Hon kolla på tv medans jag fixade mig. Shit, verkligen förlåt gumman! Hahah, jag somnade framför tvn! antar att jag var trött. Haha eftersom jag inte hade sovit någonting inatt. Men aja efter det så gick vi till Farsta.. xD


kommentarer
Postat av: Ebba

Sv: Tusen tack!

2009-06-16 @ 16:34:48
URL: http://ebba.devote.se
Postat av: Anonym

Haha, fett roligt! Det e lungt <3

2009-06-16 @ 21:33:31
URL: http://meragisselle.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback