Me don't like to sleep!

Godmorgon!
Höhh, vaknat tidigt? eller vad säger ni? Nej men sanningen är att jag har inte sovit någonting! Jag kunde inte sova på hela natten gick och la mig typ 04.23 och låg där och kunde inte sova, lyssnade på musik för att se om det kunde göra mig sömnig. Didn't work! -.- sen var jag inne i datan en stund och se om jag blev sömnig.. Nope. Till slut kl. 06.30 vaknade mamma, pappa och lille bror för att gå till jobbet och min lille bror till skolans fritids. Han gillar skolan!! WTF!! Hur kan man gilla skolan?? Men aja, jag får slippa honom :) men sen efter dom hade gått och jag låtsas sova när dom kom in i mitt rum och typ kolla om jag var där (?) vakna jag och hittills har jag bara kollat på tv .. MTV lyssnar på musik. Aja, inte för att jag behöver sova .. Gillar inte sova!! tråkigt! hahah.

Idag ska jag till Farsta centrum med Gisselle, eller så är planerna i alla fall.

Vi hörs sen.. ska ut, känner mig instängd! ska gå och störa mina kompisar när dom sover eller vafan dom gör nu!
Lovee, Camilla!

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback