MTV MOVIE AWARDS (UPDATES)

HAHAHAH! FAN VILKEN SKÖN BÖRJAN !! När han ramlar i bajs som i (slumdog millionaire) och sen kommer i twilight och Edward sätter händerna för näsan och när han börjar prata dissar Edward honom och går x) OMGAAAD ROBERT FAN VAD HET HAN ÄR I LILA!! FAVVO FÄRG! (aa) Så jävlaa sööt!

-----UPDATE 03.14-----
Första pris utdelningen går till Ashley Tisdale som best breakthrough female
performance
. Grattis Ashley!
(jag röstade faktist på henne)

-----UPDATE 03.20-----
ANDRA PRIS UTDELNINGEN GICK TILL TWIIIILIGH!! som best fight!!! GRATTIS!!!
(jag röstade på TWILIGHT såklart!!)

-----UPDATE 03.27-----
Eminem
uppträder just nu. Nice! ;)

-----UPDATE 03.38-----
OMGAAD!! TREDJE PRIS UTDELNINGEN GICK TILL ROOOBERT!!! som best
breakthrough male performance!! GRATTIS ÄLKSLING!!
(OFC!! röösta jag på honom!!)

-----UPDATE 03.44-----
Zac Efron
vann en såndär MMA popcorn för best male performance utan att
vara nominerad :o Grattis Zac!

-----UPDATE 03.47-----
OMG!! Harry Potter sneek peek!! :o

-----UPDATE 03.57-----
OOOOH MY ...!! BEST KISS FICK ROBERT & KRISTEN!!
HAHAH VAFAN VA SKÖNA!!
Hahah stackars Rob !!
Vilken diss han fick av Kristen!

(Jag rösta inte på dom! Not! SÅKLART JAG RÖSTA PÅ MIN BABE
och den där Kristen)

-----UPDATE 04.06-----
LIL WAAYYNE & LEIGHTON MESTER
presenterar best song from a movie!! :o

-----UPDATE 04.08-----
Miley Cyrus
 vann best song from a move. Grattis Miley antar jag.
(Jag rösta verkligen INTE på henne)

-----UPDATE 04.10-----
HAHAH OMG HAN SKRÄMDE MIG DÄR HAAN BA NU KOMMER DET ALLA VÄNTAT PÅ
NEW MOON TRAILERN! JAG BA OMG! Sen vare bara fejk det var han som spelade!! x)
Shit! den kommer efter pausen!! assåå DEN RIKTIGA!! FYFAN!!! Omgaash! JAG KOMMER
ATT DÖÖ!

-----UPDATE 04.16-----
TAY, ROB OCH KRIS E UPPE PÅ SCEN OCH PRESENTERAR NEW MOON!! SHIT!

-----UPDATE 04.27-----
FÖRLÅT!
verkligen jag skulle updatera tidigare.. men asså jag skakar, jag kallsvettas
och kan inte prata, andas eller något! OMG e typ det enda jag kan säga! Jag råkade
väcka mina föräldrar! :s shiiet! NI MÅSTE SE NEW MOON TRAILERN! OMG! När Jacob
blir wolf!! FYFAN ASSÅÅ! När Bella skär sig och Jasper kommer imot henne och edward..
Ärligt NI MÅSTE SE DEN SÄGER JAG BARA!
Jag lägger upp den när den kommer ut.
Men jag måste vänta ett tag innan jag ser om den där grejen.. Vänta en fråga! hur andas
man? För att jag kan inte andas normalt? Hur mycket jag försöker går det inte.

-----UPDATE 04.43-----
Pågrund av NM trailern har jag inte updaterat. Jag har fortfarnde inte lärt mig och andas.
och jag har missat dom andra vinsterna pågrund av jävla New Moon som måste vara
 så fucking bra!!.. Men best female performance vann typ Kristen (Grattis!)

-----UPDATE 04.50-----
Best comedic performance
gick till Jim Carrey. Haha, ja han e väl skön. Haha sorry vet
verkligen inte vad jag känner. Men han e skön väl? Tror jag rösta på honom faktist.

-----UPDATE 04.58-----
TWILIGHT VANN BEST MOOOVIE!! WIIIE!!
Hahah, kan inte äns vara glad! eller asså jag
är glad fast kan inte känna det x) wierd. Verkligen jag är helt frusen som en glasspinne.
MEN GRATTIS BÄSTA FILMEN! TWILIGHT!

-----UPDATE 05.00-----
Nu är det slut och jag ska gå sova.. Om det går är inte trött direkt eller jag vet inte kanske
är jag trött. Vafan! VARFÖR SKA NEW MOON VARA SÅ BRA?? Nu vet jag fan inte vad jag vill
göra, hur jag känner!! Jag har no feelings! Dom försvann efter att se NM trailern eller jag tror
hela min hjärna försvann då också. Min kropp är det enda som finns kvar. Haha, kan inte
tänka.. Fingrarna bara skriver vad som helst känns det som. xD Jaja, Godnatt!
Vilken underbar show! synd för dom som missa den.. Men dne kommer på svenska MTV
den 2 juni så just wait !


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback