PRIVILEGED


Idag söndag 14 Juni kommer det vara premiär för den här serien som heter Privileged KANAL5 kl.19.00. Så det kommer alltså inte bli någon Gossip Girl idag. Men den här serien Privileged är skapad av samma skapare som skapade Gossip Girl, Gilmore Girls och nu Privileged.

Lite om serien:
"Här möter vi söta, smarta Megan Smith, en positiv och framåt tjej som planerar att bli en stor journalist. Men hon får sparken från tidningen och blir istället privatlärare åt kosmetikamogulen Laurel Limoges tonårstvillingdöttrar. Döttrarna är bortskämda, snygga och rebelliska och vill inte alls ha en ny lärare, men Megan ger sig tusan på att vinna deras förtroende för att få stanna i sin nya lyxiga tillvaro."

Privileged är som Gossip Girl baserad på en bok, boken är skriven av Zoey Deans och heter How To Teach Filthy Rich Girls.

Själv har jag aldrig läst böckerna (för jag gillar inte läsa okej, Twilight böckerna är ett undantag (a)) och aldrig hört talas om serien endå om den gått i USA ett tag. Men den verkar ganska intressant faktist så jag ska kolla på den. Vad tror ni kommer det här bli nya GG? fast ingen kan slå GG ju! eller kan det? We shall see... ;)

(Lite text är kopierad från TV4)


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback