READY FOR CUBA!

Tjaa! Jag hann inte med någon inlägg igår men nu så är jag vaken ska börja fixa mig för taxin kommer om en halv timme!!

Fan va kul det ska bli. Can't waiit!! Så ja, om några timmar kommer jag sitta på ett plan till Frankrike, sen därefter byta till CUBAA!! träffa the family och min fasters hundar skit söta en dalmatin och den andra vet jag inte vilken ras.

Promise kameran kommer följa överallt och när jag får tag på närmast data med internet ska jag updatera..

Nu måste jag verkligen gå men take care everybody! Kommer sakna er alla här i Sverige och mest mina vänner och familj och mamma som inte kunde följa med.. :s

Hörs om en månad om inte innan, jag är tillbaka den 18 Juli glömde säga..
So long suckers! nej driver, Love you, kisses! <33

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback