snabbis!


Hejsan! Jag har verkligen inte haft tid att updatera bloggen pågund av att jag har haft fullt upp för imorrn. Jag ska ju åka ner till Malmö och sen till Danmark för att min syrra tar examen från universitetet där i Malmö och hon bor i Danmark så jag kommer att få åka lite fram och tillbaka. Haha nice att vara i två länder på samma dag. Som sagt åker jag imorrn fredag och kommer tillbaks på söndag. Fan va nice det kommer att bli. Jag har redan bestämt vilken klänning jag ska ha. Jag ska göra mitt bästa för att updatera från syrrans laptop för min laptop kommer tyvärr inte följa med. :s

Min pappa kom tillbaka från kryssningen idag och pappa köpte Geisha choklad till mig. Love it! Thanx dad! (Sorry, för min dåliga webbcam bild)

Hmm, nu måste jag fortsätta fixa grejerna till imorrn. Men jag kanske hör av mig sen när jag är mer ledig eller klar.

(Juste, till mina klasskompisar som ser det här: Säg till lärarna vi har att jag är sjuk! inte att jag har åkt bort för jag får inte igenkligen (aa) Ses på måndag!)

Hugs Milla!

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback