the hell

Jupp, nu är jag hemma. Igenkligen ska vi sluta 15.00 men eftersom idag och imorrn har vi SPT (utvecklingsamtal) man kan även kalla det "the hell" så får vi sluta tidigare. Idag slutade vi 10.45 imorrn tror jag vi kommer sluta samma, skit skönt.
 
Imorrn har jag min SPT och det kommer gå grymt dåligt. Så hmm, ska försöka skriva mycket innan jag dör. Mina betyg är inte MVG++ så ni vet dom är mer lik G,G+ och VG- , sen eftersom jag fick G- i matte och det är tydligen viktigaste ämnet ( VARFÖR? :'( ) och jag ska ha SPT med min matte lärare (varför just han?) och han kommer säkert berätta hur det går för mig i matte för mig alltså inte bra då. det kommer låta något såhär " Hon snackar för mycket med kompisarna på lektionen, lyssnar aldrig på mig och får IG på proven" Mamma kommer säkert döda mig. Så jag kan glömma onsdag imorrn kommer jag ligga i skogskyrkogården död med en skylt som det står "RIP Camilla, dödades av hennes föräldrar för att hon inte tog hand om sina studier". Allt för fucking matte lärarens fel han förklarar för dåligt och jag fattar noll. Haha eller om mina föräldrar inte tar det så hårt kommer dom säkert ge mig dataförbud. Så det kommer ni märka om jag skriver imorrn kväll eller inte.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback