BLOGGPAUS!


(bild sen i fredags 1 maj. 1a bilden: Linn, jag, Gisselle, Merve & Melissa,
2a bilden: Elin, Eda, jag, Gisselle, Merve & Melissa, 3e bilden: Linn, jag,
Gisselle, Merve & Melissa)

Verkligen jag är så ledsen men jag ska ta en blogg paus.  Nu när skolan närmar sig sitt slut så mer och mer läxor ger dom oss. Asså jag ska inte ha blogg pausen så länge mest typ 2 - 4 dagar inget mer. Men i alla fall på torsdag, fredag eller helgen lovar jag att komma tillbaka med massor med nya och härliga inlägg. Jag är så ledsen men det är bara för mycket och jag måste sätta mina studier framför bloggen såklart jag vill fan eller inte bli städare eller arbetslös när jag blir stor, my plannes are much much more bigger than that. Sorry, Milla. <3

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback