Dulce har fått en valp.


Hejsan!

Idag har jag inte kunnat skrivat pågrund av att det var knas med blogg.se. Aja, nu är det fixat tror jag.

Jag har inte gjort något speciellt idag. Vi hade matteproven. FYFAN vad svår provet var.

Ni vet min hund Dulce som jag har i Chile. Hon fick valpar! två valpar men en dog vid födseln :( så det blev bara en kvar. Men fan att jag vill åka till Chile och se Dulce och valpen nu. Mormor säger att valpen är inte större än en hand och den är svart. Säkert pappan som var svart för Dulce är ju brun. Här är bilder på Dulce, när jag var där i Chile i vintras eller sommar där. Min kusin ska skicka bilder på valpen, så när han skickar kommer jag visa er. Men  jag har inga nu. Valpen föddes förra veckan men mormor berätta idag när vi ringde dit. Jag kommer få bestämma namnet som jag gjorde på Dulce också som betyder "Godis". Jag vet inte vad jag ska kalla valpen, den är kille så jag har tänkt kanske Rolex, Jakenegrito (svart), Black... Haha kom gärna på fler ideer på namn till Dulce's lilla valp. Vad glad jag är. Fan vad söt den måste vara! JAG VILL SE DEN! :/

kommentarer
Postat av: Gisselle

Jag tycker valpen borde heta antigen Negrito eller Black? :D Men jag tror Negrito skulle passa eftersom det är på spanska, samma sak som Dulce <3

2009-05-21 @ 10:28:09
Postat av: Camilla

SV, Gisselle: Haha, negrito :p Jag venne, jag gillar båda men det kanske är bättre om den heter Negro för Negrito är så långt. :p Men vi får se.. <3

2009-05-21 @ 13:29:37
URL: http://camillafernandez.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback