FRESH!


Jag vakna för en timme sen, tog en skön varm dusch och tvättade håret. Nu luktar jag strawberry och mitt hår är lockig och blöt. Haha. Här är pics på mig nyduschad med min rosa badrock. Mhihh, love it! Fick den av min stora syster när jag fyllde åtta år alltså för sex år sen. Så den är ganska gammal men whatever den passar perfekt fortfarande. Thanks syrran!

Min morbror och kusin är här, morbror ska laga något gott till middag. Hans mat är verkligen Mums! för han är kock och jobbar på en restaurang i stan så han vet vad han gör. ;)


Nu ska jag klä på mig och gå ut.. Känner mig helt rastlös. Puss!


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback