shopping with mami!


Vart i stan, gick precis efter skolan så därför har jag inte hört av mig tidigare idag. Jag har vart och letat efter bikinisar äntligen hitta jag ett par snygga på topshop. Jag ska typ köpa dom fast köpte inte dom idag för jag hade tanken att jag kanske skulle hitta snyggare. Så ja, när jag har tid ska jag köpa dom. Kollade även efter en snygg klänning till skolavslutningen, hittade massor av snygga klänningar som passade men jag vet inte vilken jag ska välja. :s Min mamma köpte en ny mobil. Den är skit snygg. Den är lila! min favvo färg. Haha. Ja, så var min fredag i alla fall ganska chill. Ska typ kolla på tv nu, har skit ont i fötterna för jag har gått hit och dit hela dagen. Nu vill jag bara softa lite. Så vi hörs sen maybe. Love you, Milla.

kommentarer
Postat av: Olivia

hahah aa :P dumma vi är.

men algebra :0 typ det värsta som finns, vi får typ såna här frågor:



a(3x - y) - 3y(x+2a)



aa dt måste vi! :D<3

2009-05-15 @ 23:28:25
URL: http://ulivia.blogg.se/
Postat av: Olivia

haha, okej :P asså jag fattar inte heller det är för svårt för mig, jag fick IG i det svarade typ inte på nåt haha (aa) <3

2009-05-16 @ 11:41:42
URL: http://ulivia.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback