lördag

..Pics coming soon..

Good morning sunshines!
Igår skrev jag inte pågrund att jag var ute med Gisselle och sökte PRAO.. Vi gick och fråga på Ben & Jerrys men dom tar inte PRAO. Sen fråga vi IKEA dom sa att man skulle kolla på deras hemsida eller ringa och vi fråga också Heron City men det var typ bara 18+. Så ja ska ringa IKEA och se annars då äre bara fortsätta fråga, har tänkt och fråga här i Farsta eller i stan maybe. Men ja, vi får se.

Men ni som har haft erfarenhet med PRAO. Vart kan ni rekommendera att PRAOA? någon kul ställe ni PRAOAT på? Let me know! ;]

No plannes for today.. Jag vill gå på bio idag! hahah. Ska se om någon vill på bio med moi.. Skulle igenkligen på bio med Gisselle, Gabriella och Suegen men Suegen kunde inte typ så vi lämna över det till next week, vi tänkte se Drag me to hell. ooo scary! haha driver I loove scary movies. :p

Love you.. Ciaoo! ♥


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback