New Moon official trailer 3



Låt migg bsara dö ifreddd.. skiriver sen när jhaag återhäämtatt mig .. skakaarr för mytcket nnu.

----- UPDATE 14.37 -----

Okej nu har jag lugnat ner mig. FYFAN VAD BRA TRAILERN ÄR! Asså gud varför göru såhär mot mig? ärligt det här plågar mig!dag till dag att vara tvungen att kolla på twilight hemsidor för jag är beroende och om jag inte kollar är det som om något fattas i mitt liv. Det här är fan värre än en drog .. eller kanske inte. Men den vaar underbar no words to describe it. Men ärligt jag börja fan gråta när volturi plågar edward i know det gör inte så ont för han är vampyr men i alla fall det ser fan hemskt ut på slutet när hon Jane ba " this may hurt just a little " och sen slår han typ edward i trappstegen. Asså fyfan ! Men gud vad jag lääängtar till den 20de november!!

----- UPDATE 13.09.09, 11.33 -----
Det var en läcka därför tog dom bort det om ni undrar. Men gud så bra! Synd för er som missa men jag tror ikväll 02.00 visas den eller en annan på MTV VIDEO MUSIC AWARDS .. Ska ni kolla ?


kommentarer
Postat av: Jenni

wow vi låter lika beroende typ :D

2009-09-12 @ 20:38:00
URL: http://thedreamingmind.blogg.se/
Postat av: GISSELLE

OMFG OMFG OMFG! <3 :D

2009-09-13 @ 12:43:30
Postat av: Camilla

SV, Gisselle: hahah visst Gisselle.

OH MY FUCKING GOD! Hann du se den? :)

2009-09-13 @ 14:19:16
URL: http://camillafernandez.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback