"When I wake up in the morning feel the sun shine on my face.."


Den låten menade jag och den här reklamen. Åh jag vill resa igen!

Godmorgon sweethearts! ♥
Idag så börjar jag 11.00 ... VAFAN GÖR JAG UPPE VID 09.00 .. TVÅ TIMMAR KVAR JUU!? Ja, min hjärna är lite weird man får skönaste sovmorgon och neej, jag kan inte somna om ! Jaja whatever.

Vi har sportsday idag. Därför börjar vi 11.00. Vi har allt det där längdhopp osv.. *suck* Hatar sånt där skit! Men ja.. vad ska man göra man e ju TVINGAD att vara med!

Okej.. Men jag ska nog käka nu, om jag kan (?)

Hugs!

Rubriken kommer från låten som finns på dom sköna apollo reklamen. Fan va sköna dom är man vill bara vara med och sola, bada i stranden eller vara på hotellets pool. Me like! Hahh.


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback