Läget ?

Aloha ! Hur är det ? Jag mår toppen. Har höllt på och fixat dataljudet så nu hörs det som om man var på typ någon klubb. hahha. Men skit skön. Man blir jävligt pigg av musik om ni är sådär morgontrötta. MUSIC MAKE YOU LOSE CONTROL ;)

Idag ska jag fortsätta med mina jobbiga läxor som jag har tills nästa vecka. Men jag tror jag ska ta och gå till Farsta en stund för att kunna köpa en mascara. För min är typ slut. Tror jag ska köpa en som är typ gul (alltså inte själva mascaran, alltså typ själva grejen) Jag kommer inte på vad den heter men jag provade den i Fredags och den var skit bra. Men vi hörs, kyssar! ;D


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback