01.08.08

Godmorgooon !
Vaknade nyss har sovit ganska gott. Har ni sovit gott? Sry att jag inte skrev igår men jag var på en fest för shabnam
min kompis fyllde år. Vi hade det jätte kul och så. Och idag så äre ju 1 Agusti snart så tar sommarlovet slut ååh, jag vill ha mer lov! Men aja den 18 så börjar skolan igen och så får man vänta till vintern för mer lov eller ja inte lika kul som på sommaren men ändå det e skönt och mysigt med jul och nyår och så... Eller jag kommer att vara i Chile så jag kommer iallafall ha sommar för där äre sommar när det e vinter här. Fast det fattas mycket kvar tills dess så jag tar och berättar om dagen istället ... :p idag så har jag faktist inga planer för dagen. men men det betyder mer blogging! yes! säger ni väl nu ? x) skämta bara... / ciao eran bästa camilla.

Pics från shabnams fest :

    


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback