Kan inte sova...

Ååh, Jag kan inte sova klockan är 01.10 och jag försökt allat för att somna.
Som sagt vare 080808 (stockholms dag). Jag gjorde typ ingenting.
Fast jag såg från mitt fönster vid typ 22.00 tiden att dom
kastade raketer. Haha, skit snyggt ! ;) Önskat att jag hade gjort något idag ...
Aja, nu e dagen över... Hela dan har jag försökt övertala mina föräldrar
att jag ska kunna sova över en kompis. Fast jag lyckades tydligen inte.
Asså jag fattar inte mina föräldrar lixom jag har sovit över flera gånger
hos olika personer och nu får jag inte, men lixom what ? vad kommer
hända mig ? 
Sen så vill dom inte för att dom inte känner hennes föräldrar
man ba ; eeh , okej varför vill du känna dom om jag inte äns ska vara med dom?
Men aja, jag förstår bara inte dom. Jag e 13 år och liksom får inte sova över...
jäävligt konstigt! Förlåt för att jag snackar så mycket om det men
jag e så arg. Kanske därför jag inte kan sova just nu för att jag håller på grublar
för mycket på den tanken. Men ska försöka sova nu om det går / godnatt Camilla.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback