NRJ IN THE PARK 08'

Tjaa, Som alla vet var jag på nrj och vi hade sjuuukt kul. Jag var med mina kompisar Lydia, Matilda, Cherrifat, Jovana & Alexandra och Jovanas kompis som kom från Cuba (som jag eller ja min pappa) Sen så träffade vi några där som var typ Jovanas och Matildas kompisar. Vi träffade även Linda där. Och hon hängde med oss och så vi hade fet najjs. Vi såg alla artister och vi dansade så att benen kännde som om dom skulle gå av. hahhaa, och skratta ihjäl mig med jovana asså skit skön hon e. hahah. Sen Matilda hon får för sig att vi ska bada (?) med kläder på en stooor fontän/pool vafan det kallas. Men det gjorde vi inte för ingen pallade bli blöt. Men sen så träffa jag Emelie där min barndomsvän. genom hela publiken. hahah. Sen åt vi mcdonalds typ två gånger och den första det var innan nrj började och då eftersom  man kunde samla kanppar eller nått sen få ett nr för att vinna en ipod så höll matildas kompis på skrika vem hade det här nr över hela mcdonalds. Sen så kom en kille som jobba där som bara äh, kan ni va lite tysta det finns några som äter. Sen den andra då satt vi där sen plötsligt får matilda en skrattanfall och hade typ vatten i munnen så hon typ skratta till slut och kastade allt vatten. hahahhahah x) Men aja, Vi hade kul. Kvällen blev värkligen en succe. Sry att jag inte kunde skriva igår men jag kom hem runt kvart i 12 och var jätte tröött! Men nu ska jag sätta bilderna.

   
   
  
  
(klicka på bilderna)

1. Jovanas kompis & Jovana @ på väg till nrj.
2. Linda & Alexandra @ donken.
3. Lydia @ donken
4. Matilda, hahah innan hon spyr drickan.
5. Jovana & Lydia @ donken.
6. Macon
7. knappen, Lady Gaga & Hakim.
8. Afasi & filthy.
9. Hakim & knappen.
10. Mr.Dollarman & publiken i sthlm.
11. Lazee
12. kungsan & sköna publiken.


(några bilder av artisterna e tagna från nrj's hemsida för att
mina bilder på artisterna finns på min mobil och jag vet inte hur man sätter in :p)
/peace out fans!

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback