Så hemma igen.

Ja som ni vet var det första dan. Inga direkt lektioner.
Men det var ju kul att träffa kompisarna och så och sånt.
Sen så fick vi två nya mentor , vi fick största tjocka tanten som
hade skit kort klänning som när hon satt visade hon sina trosor och
hon drack cola light skiit äckligt. Sen den andra kunde svenska så det var
ju bra :p hahah. Men iallafall vi fick höra alla regler och sånt igen skit tråkit.
Men sen så slutade vid 11 och jag, Lydia och Kavindi gick och käka kebab
fast jag köpte inget var inte hungrig men kavindi och lydia käkade och sen vänta
vi på min granne/kompis mellisa som sluta typ 3. Men vi hållde på knasa oss
och så. / Puss & kram Camilla.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback