sov över hos lydia.

Tjeeenare fanseen!
Hahha, jag lyckades övertala mina föräldrar att kunna sova över Lydia.
Vi hade skit kul. Vi fick vara ensama en stund eftersom hennes
mamma var på en bröllopsfest. Medans jag, lydia och alma satt hemma
och kolla på en film och käkade chips och drack pepsi sen så satt vi på
the voice och sjöng för det var typ kareoke på the voice. Sen så snackade
vi om vad vi hade gjort i sommar, killar, skolan och vänner.. aah ni fattar
tjejsnack iallafall sen så somnade vi halv 7 hahaha vet fett sent men låg och
snacka och inte kunde sova... sen sov vi skit länge till klockan ett sen bara låg vi i sängen
och snackade och skämtade. Hhahaa, fett kul vi hade. hahahha Sen när vi käkade
frukost och lydia tappa skinkan xPsen så gick vi ut och så. Sen vare dax att gå hem 
 ahhaha. Ja ni fattar väl inte hur kul vi hade.
/ pusshej Camilla.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback