städade garderoben idag.

Städade garderoben för den var helt bombad och rensade allt gammalt som bara låg och
hade ingen nytta eftersom jag inte gillade dom eller så passade dom inte längre.
Eftersom jag inte rensat min graderob sen 2 år sen (aa) hahah. Hade jag typ några
pinsamma affisher också (gammla såklart) Men det var på Hannah Montana 
eller vad hon heter och så på en affär som heter wow som sålde typ kläder
för små barn satt dit en snygg bild på dom heta killarna i gossip girl istället. :p
Men såhär blev det efter en lång jobb med garderoben.

Innan , utanför / innanför garderoben.
 

Efter , utanför / innanför garderoben.
 

Vad tyckts , blev det fint ? (a)

/ ciao <3

kommentarer
Postat av: m

jättefint <3

2008-08-25 @ 16:32:20
URL: http://maryamdinar.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback