STOCKHOLMS DAG!

Idag är det Stockholms dag! Denna dag är bara var tusonde år.
Fett coolt! Det är 08 i år, 08 i månad, 08 i datum och Stockholms riktnummer
är 08. Detta betyder att stan är full med massa saker för alla åldrar.
Passa på och åka in dit! Jag själv vet inte om jag åker senare.
Kollar på just nu OS , skit fint det Kina gjorde. Hållde på se alla
länder som gick paraden eller vad man ska kalla det.... Fast jag tröttna
efter en stund det e ju skit många länder ju. Aja, åk till stan om ni
inte har något för er det e det ända jag kan rekommendera.
Fast det e ju lite trist väder men annars kan ni kolla på olympiaden som
jag tydligen kommer göra ... / pussis milla <3

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback