The voice.

Asså jag e skiit trött efter The voice men jag kan säga att
jag hade fett kul. Men ärligt fett najjs och se alla artister ändå om
vi inte var på bästa stället att se dom, petter typ började sen bara rullade på. ;)
Men iallafall jag typ träffa olivia, uchenna, julia, sofie, lizette och felicia där skit kul och
se tjejjerna hade inte sett dom på länge. Men asså jag var inte med dom jag
var med mina kompisar ... Fast jag hittade aldrig alma, Lydia och Shabnam.
skit synd jag som hade lust och träffa dom. Men det var ingen bra tecknig
så mobilerna funkade inte. asjobbigt. men aja så var dagen iallafall
orkar inte skriva så mycket. Men hoppas ni hade det lika kul som jag hade.
Ska nog ta och ta bort sminket och lägga mig ...
/god natt milla.

ps: jag e lessen men jag glömmde cameran hemma innan jag åkte så det blir inga
pics. :s

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback