Chile/- Hiss eller diss till dessa tre outfits.



Kollade runt på nätet efter lite outfits hittade dom här tre galna outfits. Sen tänkte jag
eftersom jag inte haft hiss eller diss på jätte länge skulle jag ha det.

Okej, min första tanke var vad tänkte den så kallade glamourmodellen Jodie Marsch,
skådisen Bai Ling och Katherine Kramer. Alltså jag förstår inte ville dom ha något nytt
bara eller ville dom se ut lite konstigt och fult eller gick dom på någon fest som man
 skulle ha någon konstig outfit. Säger bara att dessa outfits är verkigen inte snygga.

Aja, vad tycker ni en stor hiss eller en väldigt låg diss. Jag väljer såklart diss till dessa
tre outfits. Kisses.

kommentarer
Postat av: Thess

Dissa dissa DISSA!!!

2008-12-18 @ 16:26:01
URL: http://myrstackarnas.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Helt klart DISS!!

2008-12-19 @ 10:51:42
URL: http://ullabella.webblogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback