Chile/- JULAFTON



God jul ! eller Feliz navidad ! som man säger på spanska.
Hoppas ni har en riktig god jul läsare.

Som ni kanske listat ut eftersom det är fyra timmar efter Sverige
här i Chile, så kommer det vara jul efter er i Sverige så medans
jag öppnar klappar ska ni typ gå lägga er för klockan 24.00 där
 är klockan 20.00 här när den är 24.00 här så e den 04.00 där. Så
om ni vill läsa och se det jag fick i present måste ni vänta tills imorrn.

Men idag så kommer jag ha på mig den där vita klänningen jag
köpte innan jag åkte hit till Chile. Klicka här om du vill se den.
Sen kommer jag att tvätta håret för att den ska bli krulligt och sen
ska jag spraya så det håller. Det kommer se sjukt snyggt, hoppas jag.


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback