GRÖÖNAN!

Faahn , va kul vi hade det på grönan... Asså bäästa! Dagen börja med att jag vaknade runt 08.10 och dusha och fixa mig sen efter åt jag frukost sen kom jag lite sent till tåget så jag missade den så jag fick ta nästa och den kom sjuukt sent aja, så kom jg fram ,...och då skriker någon från ingenstans, Camilla, då vänder jag mig om och det e min äälskling hanna, som jag inte träffats sen typ i mars. Och hon kommer fram och kramar mig sen kommer sarmad " sarre" han blir kallad så :p ,alexander " alex"  och hannas pojkvän kristoffer "kribba" fram och möter mig. Sen så åker vi båten över till grönan. Sen så är vi framme och kribba ska köpa guldkort alla vi har redan så han skulle skaffa. Så visar kortet och får åkband och grejer. Så tjatar sarre att han ska ta åkband inne i grönan, så vi går in och sen så när han precis ska ta så funkar inte hans kort och alla ba whaat? den funka att komma in? sen så går han någon annan ställe så funkar inte den där heller så han får gå ut och typ byta kort . Sen så möter vi shabnam "sabbis" och Veronica " Virre" där inne så ...Börjar vi med att åka Pop expressen. hahhah, fhaaan va kuul. så vi ååktee aallt nästan . Jag skulle åka tilt men sista minuten fegar jag ur :p venne varför, för jag har åkt den innan typ 2 gånger innan.Aja, sen så åkte vi typ Pop expressen 100 gånger men igenkligen vare typ 14 gånger och roooligast jag och sabbis började dansa, skrika och sjunga med ...asså jag lovar sköönaste dan. Sen så kribba och hanna så fucking söta när dom går ihop hand i hand , aaww! sen så käkade vi typ nån korv /hamburgare med pommes , mums! och sen fortsatt att åka grejer. Sen köpte vi slush , skiit gott! synd att det var dyr , men aja... sen kosta det 20 kr att fylla på men killarna bara frvilligt gick och hällde på utom att någon såg dom x) hahha, skönaste killar. :) Sen så fortsatt vi med allt skrik och grejer :p och för första gången vågade jag åka Katapulten , aldrig vågat (aa) hahha, stolt nu :p Men den var fett kul. hahha , sen på kärlekstunnelen hahha, vi hållde på skrika hångla *klapp,klapp* hångla .... till hanna och kribba , för dom åkte tillsammans då. Men skit sötaste! dom hångla inte då :( men skit samma. kribba var fett schysst! Men sen så haha , på bilden i kärlekstunnelen så låg jag på shabnam och virre hhaha, hääärligaste bilden ...men jag har tyvärr inget foto på den :s Men annars var dagen den bäästa! Har just nu skit ont i halsen efter allt skrikande och sjungande sen så har jag ont i benen oxå , gå runt typ heeelaaa grönan :p Men nu ska jag visa några najjsiga pics...

                        
(klicka så blir dom större)

1. hanna, sarre & alex (skäämtbild)
2. kribba & hanna , söötast. (aa)
3. tjejjerna @ vilda musen.
4. killarna @ vilda musen. hahha skribba x)
5. mhihh, jag och min älskling sabbis
6. hahha, sabbis & hanna leker marylin monroe, eller hur hon stavas.
(hanna får allt hår av sabbis :p)
7. skit fin bild på hanna @ lustiga huset. <3
8. hahaha, våran humor x)
9. sabbis & jag <3
10. jag & sabbis.
11. hhahaha, ja ..det är våran kosntiga humor.
12. haha, kribba, sabbis, alex & sarre @ katapulten.
13. kribba, sabbis, alex och sarre.
14. haha, jag vet vårt humor e heemskt!
15. ännu en av våra heemska humor.
16. jag , lite såhär ego bild :p
17. jag och sabbis (igen) x)
18. haha, vi pussar virre (shabnam mosar hennes näsa x) )
19. hahah, jag och sabbis...(jag har glass runt munnen , hahah)
20. vi chillar , haha sarre , din lilla tjockis, skäämta bara ;P
21. sabbis , clownen & hanna.
22. virre superglad innan tilt , sabbis ledsen (?)
23. Sabbis superglad efter tilt , virre räädd x)
24. piff & puff <3
25. virre och hanan åker rocket någonting :p

ska sova nu / god natt milla pilla!

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback