Sista dan med älsklingen.

Idag så träffa jag min bäästavän Sabbis, för jag åker ju så vi hade lust
och möta varann innan jag åkte. Och vi gick runt farsta centrum sen så tog vi några
pics. och vi hade det bara mys , älskar dig & kommer sakna dig älskling!
Pics från dagen...

     
     
     
      
(ursäkta för några poser vi ser lite fjortisaktiga och på dom 10 sista fotorna
då vi har idomin på läpparna fast så ni vet håller vi bara på skämta,
så bilderna e bara skämt eller inte alla men speciellt dom 10
sista bidlerna.)
/pusspuss eran milla.

kommentarer
Postat av: sabbis

älskarej också min sweetie pie kommer sakna dej <3333

2008-07-06 @ 23:11:59
Postat av: camilla

aaww, kommer att sakna dig

mera my hunni bunni ! <33

2008-07-07 @ 01:25:42
URL: http://camillafernandez.blogg.se/
Postat av: Gina

va fina ni e, verkligen jättesöta! ni borde typ bli modeller

2008-07-07 @ 11:20:46
Postat av: camilla

hahh, tackar :P

2008-07-22 @ 14:09:05
URL: http://camillafernandez.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback