16:01

Jag är hemskt ledsen att jag inte skrev igår men hade inte någon tid och så. Men jag kan berätta om vad som hänt igår och vad som händer idag.

Igår hade jag som sagt mycket att göra bland annat hade jag prov som jag sa i science (NO) och det gick väl ganska bra kan man säga. Frågorna var lite svåra och tiden var ganska liten och mina tankar var fokuserat i något annat (tyvärr kan jag inte berätta det). Plus att det var sista lektionen alla var trötta och ville bara hem. Jag var även och åt på Taco Bar för första gången. Hade hört mycket om den. Att maten där var jätte god och sånna grejer. Så gick jag dit. Guuud, vad maten var god där. Nu har det blivit min favorit restaurang typ eller först kommer kebab såklart :p Men rekommenderar verkligen. Man ångrar inte att man gick dit och maten är väldigt smaskigt.

Och nu går vi över till idag. Idag så har jag som vanligt vart i skolan. Dagen gick ganska snabb och snart så ska jag gå till dansen och det är sista dansen innan presentationen som är nästa vecka. Därefter dansen ska jag till skolan igen. Vi ska ha Pot Luck Dinner (alltså knytkalas skulle man kunna översätta till svenska) med föräldrarna, lärarna och oss elever. Men det är bara min klass som ska ha det.

Men nu måste jag börja fixa mig inför dansen som börjar om en halvtimme. Kisses!

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback