2 november.

Hejhej, Ska jag vara ärlig så vaknade jag för en timme sen. hehe. Men det var för att jag gick och la mig klockan 02.00. (aa)

Jag satt uppe och kollade på alla skräckfilmer. Kollade på The grudge med min bror med chips, godis och cola. Fyfan, hade inte kollat på den för skit länge sen. Så ni skulle se på oss sitta där vid soffan och typ dö. Asså jag är alltid lika rädd för den filmen. Men jag vet inte varför. Har både sett ettan och tvåan men har alltid blivit lika rädd. Haha.

Men ja, nu är det november har ni märkt det. Det har inte jag gjort. Hahah känner fortfarande att det typ är september eller nått. Tänk att om en månad är det jul. Asså gud vad snabbt tiden går. Men nu ska jag ta och kolla en stund på tv sen plugga lite mer. peace out.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback