Fredag

Hej. Igår och imorsse blev det inga inlägg på grund att publishme inte ville fungera och det gjorde så jag inte kunde logga in. Men allt är bra med mig jag mår toppen.

Hade skola idag såklart. Ganska härlig dag vare faktist började 09.05 och slutade 14.05. Vi hade endast fyra lektioner även idag. Fast idag hade vi svenska, franska, data och matte. Om inte matte fanns på våra scheman skulle dagen bli prima. Men jaja, inte så mycket och göra åt.

Annars hade jag dans igår. Vi har gjort klart dansen typ. Nu gäller det att ÖVA! Så dansen sitter perfekt till presentationen som är den 6 december

Sen satt jag uppe igår med min kalender och räknade om hur många veckor jag åker till Chile och jag åker om fyra veckor alltså tisdagen den 8 december åker jag! wihoo ! och där kommer jag vara tills den 20 januari. Faan va skönt det kommer bli för där är det ju sommar när det är vinter här. Så ni kan räkna med att jag kommer bli brun som en pepparkaka [; haha nice! Sen är det skönt att slippa allt pluggandet fast jag får ju såklart läxor med för att inte ligga efter.
-.-

Men ja, nu vet ni lite grann av vad som händer :) Love Camilla.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback