Google translate!

Glömde säga att jag har skaffat en google translate.
Som översätter på vilket språk du vill! Härligt, För jag vet att jag
har flera läsare som är från utlandet och kanske inte kan svenska
så då är det bara välja språket man trivs bäst och läser bloggen.
Men ja, allt är inte rättstavat och ibland fel menat alltså det jag menar
t.ex: om jag skriver "fett fin väska"s å kanske den översätter
"fat nice bag" eller något liknande.
----------------------------------------------------------------------------
TRANSLATE: I Forgot to say that I haved add a google translate to my blog.
Which translates to the language you want! Great, because I know I have
readers from other contries and may not be able to Swedish, so it's
just choose the language you like and read the blog. But yes, everything is not
spelled correctly, and sometimes wrong. For example: if I type "fett fin väska"
Maybe it's the translation "fat nice bag" or something similar, but what I meant
was very beautifull bag. So you know :)

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback