Läxor, läxor & ännu mer läxor !

Gud vad många läxor vi har tills imorgon. Hur ska jag hinna med allt liksom ?
Detta är allt som måste göras klart för imorgon:
*
matte läxan
* science (NO) project
* science (NO) prov
Okej, ska sluta klaga och börja jobba. Eller vad säger ni ? annars kommer jag
aldrig igång, om jag bara tänker negativt. Ska göra upp en plan kanske göra
projecten som kommer att ta längst tid sen börja med matte läxan och sen när
jag har tid över öva inför provet. Fast den kan jag ganska så bra. Så det är bara
öva på det som är lite svårt.

Vet inte om det blir någon tid för så mycket blogg men kom ihåg att tävling inte är
slut ännu. Det är ju föräns Måndag jag drar ut vinnaren. Så passa på och kanske
kolla på gammla inlägg om det är så att jag inte skriver mer idag.

Glöm inte heller DS ( desperate housewives ) och ugly Betty / peace out!


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback