Lördag

Hejhej.
Vart i arlanda och lämnat min kusin som åkte till Chile idag. Hann inte med något inlägg imorse på grund av det. Gissa vad som hände medans vi satt i bilen påväg dit eller ni såg säkert det. Men jo, det snöade! Jag och min kusin blev förvånad och hon blev ganska sur för att hon missade ju att ha snö i år och just dagen hon åker snöar det lite grann. Hahaa! Va synd. Men ja det var oförväntat iallafall ska jag säga men jag och min kusin tog massor med pics ute i snön. Tyvärr med hennes kamera och hon sitter på planet just nu så kan inte visa er bilderna. Men sen följde vi med henne och visa pass och sånna grejer och där efter gick vi till mcdonalds och åt. Mums. Sen var det dax förr henne att åka då blev hon ledsen och sa "neeej, jag vill inte åka." Hahha. Jag tröstade henne att jag snart skulle komma till Chile om typ 3 ½ veckor! Sen vinkade vi henne hej då och sen gick vi.
 
Efter att ha vart i arlanda så gick jag, pappa och lillebror till farsta centrum snabbt för jag ville ha en typ liten jacka (tunn) från gina tricot som jag kommer visa och berätta på nästa inlägg och pappa ville köpa en grej på kjell & co och där fanns det en wall-e leksak som min lille bror ville ha fast om man köpte den var den inkluderat batterier och det var ingen direkt leksak så min pappa sa dte till honom och det hörde typ kassa killen, plötsligt tog han fram en wall-e leksak och eva leksak oh ger den till min bror helt gratis och säger "vi har många på lager, så du får en ;)" mhihh, schysst tyckte jag.  Ciao. 

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback