Onsdag

Hej. Hade ingen tid med en morgon inlägg idag.

Kom typ nyss från skolan och det snöade ute inte jätte mycket men lite grann.
Man kan se att gatorna håller på att bli vita av snön. Hoppas nu att det håller sig.
För att jag verkligen har längtat efter snön. Endå om det ibland kan vara jobbigt
och slaskigt. Men tänk efter vad vore vintren utan snö? Tänk dom i typ alla varma
länder som aldrig sett snö eller aldrig fått prova göra en snögubbe.

Jag fick även hem ett paket idag av efi nämligen en prov av strumpor. Dom var väl
okej. I min storlek iallafall. haha. Men ha en trevlig eftermiddag. Hugs.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback