Skola igen -.-

Ja, rubriken säger allt. Nu måste man börja vakna tidigt för att sen vara hela förmiddan i skolan och plugga. Kul. Jag har faktist saknat det. Neej ! Mer lov, tack ! haha. Men aja, nu har man haft den där pausen och hunnit vila upp sig lite. Men man måste alltid komma tillbax till det man tog lov från. Jag ska inte klaga jag hade en härligt lov. Men också många läxor att öva och göra. Men dom har jag gjort så dom är det inte något problem.

Jag håller just nu på dricka en varm choklad för att klara av att plugga till klockan 15.00.
 
Men det är ju kul att träffa tjejerna och klasskamraterna. Så ska dricka klart min varm choklad och sen börja klä på mig. (Jag är ledsen att det blev bara en inlägg igår men jag satt värkligen och plugga) Men ha en härlig lördag höll jag på säga men jag menade måndag. kisses !

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback