snart skolan.

Tjaa!
Håller just nu på kollar runt i olika bloggar bl.a Amanda berg's blogg (amandaberg.bubbleroom.se) och såg att det skulle komma en ny jeans collektion på bikbok nu i januari som heter never denim white/black label. Men jag blev verkligen intresserad när jag såg på bilden där dom visade några jeans, sjukt fina. Sånna ska jag köpa när dom kommer ut. haha ;)

Om typ tjugo min ska jag åka till skolan. Jag börjar idag 08.45 och slutar 14.45. Idag har vi bara fyra lektioner. Engelska, matte, hemkunskap och so.

Efter skolan har jag dans klockan 16.30 och nu vet  ni liksom typ hur min torsdag kommer se ut. hehe :p Puss & kram.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback