1 oktober.

Hej.

 Idag är det första oktober som kanske alla vet. Härligt, om en månad så är det halloween. 
Haha, tänk om två månader åker jag till Chile och besöker mina kusiner och släktingar och
firar jul och nyår med dom där. Mycket som händer snart faktiskt.  


Hann inte med något morgoninlägg för att min mobil hade slut på batteri och ringde aldrig
och då vare snabbt upp, på med kläder och smink, fixa allt och gå till skolan. 


I skolan så hände typ inget det var en jobbig dag. Gillar verkligen inte onsdagar. För att vi
börjar åtta och slutar typ vid fyra, och vi har massor med tråkiga lektioner som känns att
dom aldrig kommer ta slut. Vi fick även veta att vi ska få två prov en i SO och en i science (NO).
Eftersom vi hade mentor time (klassråd) idag fick vi reda att en av våra mentorer slutade, alla
trodde att hon hade blivit sparkad men hon hade tydligen själv valt att sluta för att hon inte
trivdes i klassen och här i Sverige och hon ville åka tillbaka till Irland där hon kom ifrån. Alla i
min klass blev jätte glada (även jag) för att hon sluta, för jag (vi) gillade inte henne så mycket.
Hon var väldig sträng och jobbig om man säger så.  


Men jag skriver senare fler inlägg / Tjingeling .


kommentarer
Postat av: maryam

asså va de ms.o'connel?? elr vem va de? skriv i min blogg

/love u, puss <33

2008-10-01 @ 18:00:11
Postat av: camilla.

SVAR, maryam: aah,

ms.oconelly./pusspuss.

2008-10-01 @ 19:21:54
URL: http://camillafernandez.blogg.se/
Postat av: maryam

vaddå ms.oconelly? vem e de? inte ms.o'connel?

2008-10-02 @ 17:37:01
Postat av: camilla.

SVAR, maryam: asså hon

heter så. Vår förra mentor

du vet den där lite runda

som alltid ahde med sig cola

och satt med öppna ben m.m.

nej det var inte ms.o'connel.

2008-10-02 @ 18:48:24
URL: http://camillafernandez.blogg.se/
Postat av: m

aha visste inte att hon hette så, flåt :/

2008-10-02 @ 20:41:58
Postat av: camilla.

SVAR, maryam:

nej, asså det e lugnt.

Du känner ju inte alla

lärare.

2008-10-02 @ 22:06:27
URL: http://camillafernandez.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback