14 frågor & 14 svar.

Postat av: Laura

Haha.Vad kul med frågestund. Men jag undrade vilken program du andvänder som du gör dina headers m.m ?Skit snygg blogg btw.

2008-10-13 @ 17:31:32

SVAR:
Tackar ! Jag ändvänder mig av två stycken Photo Impact 10 & Paint_net.


Postat av: Jessica

Vilken ögonfärg har du för att först trodde jag du hade bruna ögon och sen så märker man ppå några bilder att du har ljusare :p Eller andvändere du linser ? /Jessica

2008-10-13 @ 17:37:17

SVAR:
Jag har faktiskt en liten mix mellan ljusbrun & grön :P


Postat av: TH FREAK !!!

Vad gillar du för musikstil ???

2008-10-13 @ 17:39:22

SVAR:
Lite av allting. Men jag har lite svårt för schlager och riktigt hårdrock.


Postat av: Felicia

Fett snygg blogg!!Okej här är frågan vad vill du bli när du blir äldre?

2008-10-13 @ 18:51:45

SVAR:
Tack så mycket.Min dröm är att bli designer. Alltid älskat att hålla på med mode
och älskar att se modeller med alla snygga outfitsen. Modell värkar ju också kul
fast jag vet inte det känns som att jag inte passar som det.


Postat av: Sandra

Vilket land kommer du ifrån ?

2008-10-13 @ 18:52:48

SVAR:
Jag är själv född i Sverige men mina föräldrar kommer från Chile & Cuba.


Postat av: Kalla mig Nilla

eeh, har tre frågor.
1. vilken skola går du i?
2. Gillar du någon sport?
3. Är du ihop med någon?

2008-10-13 @ 18:56:33

SVAR:
1. Jag går i Engelska Skolan Enskede.
2. Ja, Jag gillar många sporter som simmning,baskett & fotboll.
3. Nää.


Postat av:

Har du några syskon?

2008-10-13 @ 19:00:13

SVAR:
Yes! En stora syster "Pamela" & en lille bror "Roberto".


Postat av: J

Hur länge har du bloggat?

2008-10-13 @ 19:00:46

SVAR:
Just den här bloggen har jag bloggat sen i Juni. Men jag har haft
massor med andra bloggar innan.

Postat av: TJENA

När fyller du år?

2008-10-13 @ 19:01:25

SVAR:
Jag fyllde år den 31 Mars.


Postat av: Tiina ^^

Va tkr du om dom andra bloggare som typ blondibella, Kenza & Kissie ?

2008-10-13 @ 19:04:10

SVAR:
Blondinbella
- Jag har faktiskt aldrig haft någon intresse va hennes blogg.
Tycker den är ganska så tråkig. Sen så handlar allting om samma saker om och om
igen. Inget nytt typ.
Kenza - Kenza är en riktig duktig bloggare. Gillar hennes blogg väldigt mycket.
Är inte ett jätte stort fan av den men jag gillar värkligen den och tar åt mig tips.
Kissie - Jag vill inte vara elak mot henne men Kissie är en typiskt sådär lite kaxig
och bitchig om man säger så. Men jag kan inte döma henne heller hon är som
hon är. Men värkligen när jag kollade in hennes blogg trodde jag att hon var en 14 åring
som levde i sina fjortisdar men sen fick jag reda av en kompis att hon var 17 år och
tro mig jag blev värkligen chokad.


Postat av: Verro

Asså jah bara äälksar din blogg!
Kan inte du typ skriva varje dag om vad du har på dig och sånt ??? Skulle vara fätt najjs! Sen så typ vart kan man hitta dig ? Hört mycket om att du bor i Farsta (?) Vilken skola går du i? Haru peea? Kisses!

2008-10-13 @ 19:07:53

SVAR:
Hahh, Tack. Visst, Skulle jag kunna försöka göra det.
Hahha ja, Man kan hitta mig i Farsta där jag faktiskt bor. Sen så kan man
hitta mig i olika delar faktiskt plattan, stan & alla övriga förorter.
Jag går i Engelska skolan Enskede. Aah, Visst har jag playahead,
FRANCISCAA heter jag där.

Postat av: LOVELY

Hur är du mot andra när du träffar dom?

2008-10-13 @ 19:10:14
 
SVAR:
Jag är trevlig och försöker lära känna den personen.
Jag är rätt så omtänksam. Hehe lite svårt och säga direkt hur jag är
men jag är iallafall inte elak/dum och stöddig. Nejnej, hela motsattsen.


Postat av:
Jag såg dig på NRJ vet inte om du kom ihåg mig men jag gick fram och hälsade på dig.
2008-10-13 @ 19:11:02

SVAR:
Haha,okej. Jag kommer tyvärr inte ihåg dig för det var ganska så många jag hälsade på
och ganska så länge sen. :s


postat av: Eveline

Ååh. Tack du är så söt som la in bilden jag hade gjort på dig.DU ÄR BÄST PÅ ATT BLOGGA! & en fråga vilka är din favorit program ?

2008-10-13 @ 19:16:18

SVAR:
Mhihh, Nej jag borde tacka dig den var värkligen underbar. Åh, Jag blir så glad. Tack så
mycket!! Shit asså vill bara krama dig. Blir så lycklig när mina läsare säger saker som att
jag e bra bloggare o.s.v. Mina favorit program är Gossip Girl, Ugly betty, Desperate Housewives
& heroes.


Det var något fel med min blogg jag gjorde något att bloggadresserna inte kommit upp.
Är hemskt ledsen! Men jag ska ändra det så fort som möjligt.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback