18.45


Kom hem för ungefär en timme sen hade vart i stan med min älskling Yohanna. Sen mötte vi Shabnam lite snabbt.
Jag och Yohanna gick runt plattan och visste inte vad vi skulle göra. Men det var fett många snygga killar som kollade på oss. Så vi ba najjs!

I skolan så fikade vi och åt massa med godis. Nu så orkar jag inte ens se godis för att jag har ätit för mycket!! Hahah. Men det var skönt. Alla lärare och några andra var klädda i olika kostymer. Men nu så har vi höstlooov!!! Åh, så kul har verkligen längtat efter lite lov, jag tror alla behöver en paus från skolan/jobbet. So that's nice!

Men nu ska jag ta och berätta om hur jag hade det igår. Det var skit kul. Träffade mina kompisar utanför skolan sen gick vi in. Sen så dansade jag och mina kompisar hela natten utan någon paus typ. Vet ni vem som var där? Jo, Dogge Doggelito... Han från ELGIGANTE reklamen "...Du får en cykel på köpeet! ". Han rappade och sjöng till oss typ 7 låtar tror jag det var. Men ärligt halloweenpartyt var skit härlig. Men det hände inte mycket det var mest dans, dogge och att hänga med polarna som gällde.

Men jag hoppas ni också haft en lika härlig torsdag/fredag som jag hade/har... Pussar Camilla.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback